7 מסעדות הגג הטובות ביותר בדלהי לארוחה עם נוף

אילוסטרציה של מסעדת גג (Rooftop)
אילוסטרציה של מסעדת גג (Rooftop)

דלהי, עיר המהדהדת סיפורים עתיקי יומין ולחישות מלאות טעם, מזמינה אתכם לחוות את הסצנה הקולינרית התוססת שלה מנקודת תצפית חדשה – הגג.

אז לאחר שדיברנו קצת על אוכל הרחוב המדהים שתוכלו למצוא בדלהי, ומצאנו לכם את מסעדות הרחוב הטובות ביותר בלדהי, הגיע הזמן לעלות לגובה.

לפני שתצאו להרפתקה הגסטרונומית הגבוהה הזו (תרתי משמע), הבטיחו מסע חלק על ידי הנפקת הויזה האלקטרונית שלכם להודו איתנו.

כעת, דמיינו את עצמכם סועדים תחת חופה של כוכבים, כשקו הרקיע ההיסטורי של העיר נמתח ככל שהעין יכולה לראות. מסעדות הגג בדלהי מציעות יותר מסתם ארוחה; הן מגישות חגיגה לעיניים שלך, בתוך הקסם האורבני המספר סיפורים על העבר והעכשווי.

עם קו רקיע מגוון כמו המטבח שלה, לכל מסעדת גג בדלהי יש נרטיב ייחודי לשתף. מהנופים הפנורמיים של קוטאב מינאר ועד למראה של מקדש הלוטוס, מסעדות אלה מציעות מפגש עם לב העיר תוך כדי השבעת הרעב שלכם.

כשהשמש שוקעת וצובעת את השמיים בגוון חם, מסעדות הגג של דלהי מתעוררות לחיים, כל אחת מהן מבטיחה שילוב ייחודי של טעמים ומראות. רוח הערב הקרירה, האורות המנצנצים של העיר למטה, ומבחר המנות המענגות שלפניכם – כל אלה מוסיפים לחוויית היציאה למסעדה.

אז, בואו נעלה לשמים הקולינריים כשאנחנו מגלים את 7 מסעדות הגג (Rooftops) הטובות ביותר בדלהי לארוחה עם נוף.

1. The Sky High

שוכנת בתוך הנוף העירוני ההומה של דלהי, מסעדת The Sky High מקסימה כל מבקר באווירת הגג הכובשת שלה. המפלט הקולינרי הזה, השוכן ב-Ansal Plaza, הוא המקום שבו פעימות הלב של העיר מהדהדות באמצעות תפריט מגוון כמו המורשת של דלהי.

כשאתם עולים אל המסעדה הזו על הגג, נפרש נוף פנורמי של העיר, המציע מראה מרהיב המשתלב בצורה חלקה עם המסע הקולינרי הממתין לכם. מסעדת The Sky High היא לא רק מקום של אוכל; היא המקום שבו הנוף העשיר של דלהי מתעורר לחיים תחת השמים הפתוחים, בין אורות מנצנצים ובריזת ערב קרירה.

המנות המוגשות במסעדה הן ממש מסע של טעמים. מנות פופולריות כמו, Paneer Butter Masala ו-Drums of Heaven מהדהדות עם הגיוון העשיר של המטבח ההודי, בעוד שפיצה פרי פרי ומגש מזטים (הנהוג במזרח התיכון) מציעים הרפתקה מעוררת טעם באמצעות טעמים בינלאומיים. ועבור המתוקים, פונדו השוקולד הוא סגירה שמימית לארוחה דשנה.

מסעדת The Sky High ידועה בעיקר בזכות הנופים מעוררי ההשתאות שלה, מה שהופך אותה ליעד מועדף עבור מקומיים ותיירים כאחד. עם שבחים על האוכל הנהדר והשירות יוצא הדופ, זה המקום שבו מומחיות קולינרית פוגשת נוף מדהים.

  • כתובת – Ansal Plaza, C 306A, 307,T101,102, August Kranti Marg, Hudco Place, Khel Gaon, Andrews Ganj, New Delhi, Delhi 110049
  • מפה
  • שעות פתיחה – כל יום 12:00-01:00
  • מחירים – ₹2,700 לשני סועדים (ממוצע)

2. Potbelly Rooftop Cafe

מתחבאת בלב רובע האופנה והקניות של דלהי, Shahpur Jat, בית הקפה Potbelly Rooftop Cafe הוא הפוגה מענגת למי שמחפש לברוח מהרחובות ההומים שמתחת. כשאתם עולים לבית הקפה הנעים הזה על הגג, קסם מוזר עוטף אתכם, מכין את הבמה לחוויית אוכל בלתי נשכחת.

ב-Potbelly, ההתמקדות היא בהעברת מסע קולינרי מענג בין הטעמים של המטבח הביהארי, מטבח הודי אזורי הידוע בטעמיו החזקים ובמנות הייחודיות שלו. בית הקפה מוכר כאחד הראשונים בדלהי שהציגו את המטבח הביהארי, מה שהופך אותו לחלוץ מסוגו בסצנת האוכל המגוונת של העיר.

כוכב התפריט הוא ה-Maithili Thaali, פלטה המזמינה אתכם לחקור מגוון מנות מהאזור. ה-Dhamaka Maggi מוסיפה טוויסט פיקנטי לקלאסיקה אהובה, בעוד שה-Tarkari ו-Madhubani Thaalis מציעים סעודה צמחונית דשנה. צ'וקה העגבניות ואלו לאלו צ'ופ הם אזכורים בולטים נוספים, המגלמים את הטעמים הכפריים של ביהאר.

האווירה ב-Potbelly מזמינה כמו התפריט שלה. תפאורת הגג מספקת מפלט שליו מהמולת העיר, ומאפשרת לכם לסעוד בין העננים. העיצוב המיוחד, יחד עם הנופים המרגיעים, יוצרים אווירה ביתית שהופכת כל ארוחה כאן לעניין מנחם.

עם עלות ממוצעת של כ-1,200 ₹ לשני סועדים, Potbelly Rooftop Cafe מציעה חווית אוכל משתלמת אך מעשירה. השילוב של אוכל נהדר, אווירה שלווה על הגג והנופים היפים הופכים אותה למקום שחובה לבקר בו בדלהי.

  • כתובת – Top Floor, 116 C, behind UCO Bank, Shahpur Jat, New Delhi, Delhi 110049
  • מפה
  • שעות פתיחה – כל יום 11:30-22:30
  • מחירים – כ-1,200 ₹ לשני סועדים (ממוצע)

3. Amalfi

Amalfi, מסעדת גג מקסימה השוכנת בשוק M Block של דלהי, היא שער להרפתקה קולינרית ים תיכונית. כשאתם נכנסים אל המקום המקסים הזה, האווירה מעבירה אתכם אל הדרכים הכפריות של איטליה, עם תפאורת הגג השלווה והעיצוב האלגנטי שלה.

התפריט באמלפי הוא חגיגה של מאכלים מהמטבח האיטלקי, הים תיכוני והאירופאי. התחילו את המסע הגסטרונומי שלכם עם פסטה ברטוב פסטו המומלצת של השף, מנה המציגה את הטעמים העשירים של איטליה. קרוסטיני וריזוטו, כל אחד מהם מביא טעם ייחודי של הים התיכון.

אם אתם במצב רוח למשהו יותר חמים, הדגים וכנפי העוף הם חובה לנסות. ושום ארוחה כאן אינה שלמה בלי להתמכר לטירמיסו המענג שלהם, סיום מתוק לסעודה טעימה.

האווירה במקום קסומה כמו האוכל שהם מגישים. הישיבה על הגג מספקת רקע שליו לחוויית האוכל שלכם, כשקו הרקיע של העיר נפרש לפניכם. כשהשמש שוקעת, השמיים מציירים נוף יפהפה, מה שמשפר את האווירה החמימה והנעימה של המקום. הזוהר הרך של האורות, הרוח הקרירה והרגועה והמנגינות המרגיעות יוצרים תפאורה ייחודית לארוחה בלתי נשכחת.

עם טווח מחירים סביר אך משקף את ההיצע האיכותי שלו, אמלפי היא בחירה מענגת עבור אלה המחפשים לחקור טעמים אירופאים אותנטיים. כל מנה היא נרטיב, כל טעם מסע ללב הים התיכון.

  • כתובת M-60, First Floor, M-Block Market, Greater Kailash II, New Delhi, Delhi 110048
  • מפה
  • שעות פתיחה – מדי יום 12:00-00:00
  • מחירים – כ-₹1,800 לשני סועדים (ממוצע)

4. Thai High

חושפת את מהות התרבות התאילנדית ממש בלב דלהי, Thai High היא לא רק מסעדה, אלא מפלט שליו שמתעלה על חווית האוכל הרגילה. פנינת הגג הזו, הממוקמת באזור ההיסטורי של מהראולי (Mehrauli), מציעה אנסמבל של טעמים תאילנדיים אותנטיים.

התפריט הוא עדות למורשת הקולינרית העשירה של תאילנד, עם מנות בולטות כמו עוף תאילנדי, מאכלי ים, פאד תאי, קארי ירוק תאילנדי ודים סאם צמחוני. מבחר היינות מעלה עוד יותר את חווית האוכל, ומספק בן לוויה מושלם למטבח התאילנדי החריף.

כשאתם עולים לגג, העיר חושפת את קו הרקיע המלכותי שלה, כאשר קוטאב מינאר האייקוני ניצב גבוה בתוך הנוף ההיסטורי. הנוף הוא לא פחות ממרהיב, ומציע רקע ציורי לארוחה שלכם.

הדק של המסעדה, המעוטר בריהוט קנים מלזי אלגנטי, משדר תחושה של יוקרה ושלווה. התאורה המרגיעה מעצימה עוד יותר את האווירה החמה והמזמינה, והופכת אותו למקום מועדף עבור זוגות, משפחות ותיירים.

השירות ב-Thai High הוא יוצא מן הכלל, ומשקף את תרבות האירוח התאילנדי המסורתי. כל פרט, מהעיצוב ועד הצגת המנות, נבחר עם מגע של תחכום.

עם עלות ממוצעת של כ-2,000 ₹ לשני סועדים, החוויה ב-Thai High היא פשוט מעולה. כשאתם מתכננים את ביקורכם בדלהי, אנחנו ממליצים לכם להזמין מקום ב-Thai High.

  • כתובת – 1091, 3rd Floor, Ambawatta Complex, 1, Kalka Das Marg, Mehrauli Village, Mehrauli, New Delhi, Delhi 110030
  • מפה
  • שעות פתיחה – מדי יום 11:00-23:30
  • מחירים – כ-2,000 ₹ לשני סועדים (ממוצע)

5. Café 27

Café 27, השוכן בלב קאילאש (Kailash Colony), מתעלה מעל סצנת האוכל הרגילה, ומציע שילוב ייחודי של תענוג קולינרי ואסתטי. כשאתם נכנסים אל מסעדת הגג הזו, האווירה מחבקת אתכם בשילוב של נעימות ואלגנטיות, המועצמת על ידי הנוף המרהיב מהמרפסת. התפריט הוא שילוב אקלקטי של מאכלים שונים, כולל קונטיננטלי, מזרחי, איטלקי, מוגלאי (Mughlai) והודי, המבטיח הרפתקה גסטרונומית בכל ביקור.

המנות הפופולריות הן עדות למצוינות הקולינרית של קפה 27. התענגו על הטעם החריף של וודקה צ'יקן או מהטעם העסיסי של צ'יקן מלאי טיקה. צמחונים יכולים להינות מהטוב הפריך של תפוחי אדמה בצ'ילי. ולבעלי נטייה למטבח האיטלקי, מגוון הפסטות הוא חובה לנסות. כל מנה מעוצבת לשלמות, מהדהדת עם טעמים אותנטיים שנשארים בחך.

מקומיים ותיירים נוהרים לקפה 27 לא רק בגלל האוכל המעודן שלו, אלא בגלל האווירה התוססת שהוא משדר. קוד הלבוש היומיומי במקום מבטיח חוויה נינוחה, בעוד שתפאורת הגג מתחת לשמים הפתוחים מוסיפה נופך של רומנטיקה לסביבה. עבור אלה שנהנים מהטעם של נרגילה, קפה 27 הוא בחירה פופולרית.

המוזיקה החיה בקומה העליונה היא חוויה מרגיעה, לעתים קרובות "מאלצת" את הסועדים להאריך את ביקורם ולהתענג על ארוחת ערב תחת הכוכבים. האווירה התוססת, יחד עם אוכל טעים, הופכת כל ביקור לשווה את הזמן והכסף.

  • כתובת – Kailash Colony Market, H-S-26, 1St,2ND & 3RD FLOOR, New Delhi, Delhi 110048
  • מפה
  • שעות פתיחה – מדי יום 12:00-01:00
  • מחירים – כ-₹2,500 לשני סועדים

6. Parikrama – The Revolving Restaurant

ממוקמת בלב ליבה של דלהי, במרכז ההומה של קונוט פלייס, פריקרמה – המסעדה המסתובבת, היא לא רק מקום לסעודה אלא חוויה ייחודית המכילה בתוכה את מהות העיר.

בתור המסעדה המסתובבת הגבוהה ביותר בהודו, היא מעלה את חווית האוכל שלך, מילולית ופיגורטיבית, לגובה 73 מטרים מעל העיר, ומציעה נוף פנורמי שאין שני לו של קו הרקיע של דלהי.

כשאתם נכנסים לפריקרמה, היוקרה והאלגנטיות של המקום מקבלים את פניך. חללי העץ המשובחים משדרים אווירה חמה ומסבירת פנים, ומכינים את הבמה למסע הגסטרונומי שלפניכם.

המסעדה היא שילוב הרמוני של ארכיטקטורה מעודנת ומצוינות קולינרית. זה מקום שבו כל רגע הוא חגיגה, כל נוף מספר סיפור, וכל ארוחה היא זיכרון חרוט על רקע קו הרקיע המשתנה של העיר.

התפריט הוא תערובת מענגת של מאכלים הודיים, סינים ומוגלאיים, המציע מנה לכל חך. האפשרויות הפופולריות כוללות את Paneer Malai Kofta, תערובת שמנת של כדורי פאניר ברוטב עשיר, את Vegetable Seekh, תוספת צמחונית של קבב seekh הקלאסי, ואת Pudina Parantha, לחם בטעם נענע המהווה מלווה מושלם ל-Murg Makhani ו-Chicken Lababdar. מגש הטנדורי הוא קרנבל של טעמים המציג את מיטב טכניקות הצלייה ההודיות.

הייחודיות של פריקרמה טמונה בקומה המסתובבת שלה, תכונה המייחדת אותה ממסעדות אחרות. הרצפה משלימה סיבוב מלא של 360 מעלות כל 45 דקות, ומספקת נוף משתנה כל הזמן, שמבטיח להשאיר אתכם מרותקים לאורך כל הארוחה.

בזמן שאתם אוכלים, נקודות הציון האייקוניות של העיר כמו ראשטראפאטי בהוואן (Rashtrapati Bhavan), ג'מה מסג'יד והמבצר האדום עולים לעין, כל אחד נדמה כמספר סיפור משלו על הרקע העירוני רחב הידיים.

עם עלות ממוצעת של כ-3,000 ₹ לשני סועדים, בהחלט אין מדובר במסעדה זולה במונחים הודים. אבל החוויה ב-Parikrama היא שילוב מעולה של יוקרה, מצוינות קולינרית ותענוג ויזואלי.

  • כתובת – Antriksh Bhavan, 22, KG Marg, Barakhamba, New Delhi, Delhi 110001
  • מפה
  • שעות פתיחה – מדי יום 12:30-23:00
  • מחירים – כ-3,000 ₹ לשני סועדים (ממוצע)

7. Dramz

Dramz, החבויה באיזורים המבודדים של מהראולי, היא יותר מעוד סתם מסעדה, מדובר בחווית מורשת המייצגת את הפן היוקרתי של הסצנה הקולינרית של דלהי.

כשאתם עושים את דרככם אל מסעדת הגג הזו, ממתין הנוף עוצר הנשימה של קוטאב מינאר המלכותי, ויוצר רקע סוריאליסטי למסע בלתי נשכח.

האווירה ב-Dramz היא שילוב מעולה של אלגנטיות ושלווה. כשהשמש מטילה גוון זהוב על הצריח של קוטאב מינאר, אין ספק שזו תפאורה מעולה לערב רומנטי.

עיצוב המקום הוא הזמנה להתענג על הסביבה השלווה והאטמוספרית בתוך ההמולה של העיר, מה שמספק מפלט מושלם כדי לציין ולחגוג כמה רגעים מיוחדים.

התפריט הוא תצוגה נהדרת של טעמים, בו כל מנה מעוצבת לשלמות. אנחנו ממליצים להתחיל את הארוחה שלכם עם הפטריות הממולאות המעולות שלהם, שילוב מושלם של טעם ומרקם.

כשעוברים למנה העיקרית, הספגטי הקלאסי מציע טעם מנחם של המטבח האיטלקי. משקה הקיווי והמוחיטו תפוז שלהם הם התגלמות הטעם המרענן, בעוד שעוגת השוקולד מספקת סיום מתוק לארוחה שלכם.

Dramz ידועה גם באוסף הוויסקי המשובח שלהם. בר הוויסקי המשובח בבירה ההודית מוסיף נופך של תחכום לערב שלכם. כשאתם לוגמים מכוס יין מעולה או וויסקי מיושן היטב, נראה שהעיר למטה מתעוררת לחיים עם אורות מרצדים.

  • כתובת – 1580/1, KD Marg, Near Qutub Minar, Mehrauli, New Delhi, Delhi 110030
  • מפה
  • שעות פתיחה – מדי יום 13:00-01:00
  • מחירים – כ-3,500 ₹ לשני סועדים (ממוצע)

פינוק בגובה – מחשבות אחרונות

סצנת מסעדות הגג של דלהי (Rooftop) היא שילוב שובה לב של מצוינות גסטרונומית והדר ויזואלי.

כל מסעדה ברשימה, עם הטעם והקסם שלה, מחכה לקחת אתכם למסע מענג בין הקצבים המודרניים והלחישות ההיסטוריות של העיר.

אם אתם רוצים להוסיף קצת גובה ויוקרה בביקור הבא שלכם בדלהי, אנחנו ממליצים לכם לבקר לפחות באחת מהמסעדות הנהדרות מהרשימה.

בתיאבון!

שתפו עכשיו