5 יעדי הקניות המובילים בדלהי למזכרות ומתנות

פסל של קרישנה בצבע כחול, אוחז בחליל בחנות מזכרות באחד מהשווקים בדלהי.
פסל של קרישנה בצבע כחול, אוחז בחליל בחנות מזכרות באחד מהשווקים בדלהי.

ברוכים הבאים לדלהי, עיר בה העבר וההווה מתלכדים באריג תוסס של צבעים, צלילים, ריחות ואוכל רחוב יוצא דופן.

כעיר הבירה של הודו, דלהי היא לא רק מוקד היסטורי ותרבותי אלא גם גן עדן לקונים. מבזארים עתיקי יומין שופעי אוצרות בעבודת יד ומסעדות רחוב ועד לשווקים מודרניים המציגים את הטרנדים האחרונים, בדלהי יש משהו לכל סוג של קונים.

אם אתם מתכננים טיול בעיר המהפנטת הזו, בואו והנפיקו ויזה להודו עם ויזה פרו. השירות שלנו הוא הזול בישראל והוא הופך את המסע שלכם להודו לחלק מתמיד.

אז בואו נצלול למדריך שלנו ונגלה יחד את יעדי הקניות המובילים בדלהי. מקומות מושלמים לאיסוף מזכרות ומתנות שתופסות את המהות של העיר המדהימה הזו.

1. Chandni Chowk

שוכן בלב דלהי העתיקה, צ'אנדני צ'וק הוא יותר מסתם שוק – מדובר בחוויה. כשאתם נכנסים לנתיבים ההומים שלו, אתם עוברים אחורה בזמן, מוקפים בהיסטוריה ובמורשת העשירה שהשוק היה עד להן במשך מאות שנים.

התמחויות השוק:

צ'אנדני צ'וק הוא אוצר עבור מי שיוצא למסע קניות.

ב-קטרה ניל (Katra Neel), תמצאו מספר עצום של בגדים ובדים הודיים, מושלמים עבור אלה המחפשים להוסיף נופך של לבוש הודי מסורתי לארון הבגדים שלהם.

למי שמתכונן לחתונה הודית גדולה, Kinari Bazaar מציע מגוון מסנוור של תכשיטים. חובבי תכשיטים יכולים לאבד את עצמם ברחוב בדריבה קלאן (Dariba Kalan), הידוע בתכשיטי הכסף המשובחים והבשמים הארומטיים שניתן למצוא שם.

צמידי כסף מעוטרים באבני חן בשוק Kinari Bazaar
תכשיטי כסף בשוק Kinari Bazaar, תמונה – צוות ויזה פרו

צריכים זוג משקפי שמש חדשים או נעליים חדשות? שוק בלימרן (Ballimaran Market) כנראה יענה על הצרכים שלכם.

למגע של אלגנטיות, חקרו את מוטי בזאר (Moti Bazaar) על מגוון הצעיפים והפנינים שלו.

ואם עתיקות זה הקטע שלך, שוק גלי גוליאן (Gali Guliyan) מתהדר באוסף של עתיקות פליז ונחושת שירתקו אתכם בוודאות.

אזכור בולט:

אף ביקור בצ'אנדני צ'וק אינו שלם ללא טיול ב-Khari Baoli, שוק התבלינים הגדול באסיה. ניחוח התבלינים ממלא את האוויר, ותוכלו למצוא הכל מתבלינים בסיסיים ועד תערובות אקזוטיות.

טיפים לקניות:

הנתיבים הצרים של צ'אנדני צ'וק יכולים להיות מבוך למי שלא מכיר את האזור. אם אינכם מכירים את האזור, שקלו לקחת סיור מודרך מותאם אישית.

לא רק שסיור מודרך יעזור לכם לאתר פריטים ספציפיים, אלא גם תקבלו תובנות לגבי ההיסטוריה העשירה של השוק ומשמעותו. וזכרו, צ'אנדני צ'וק סגור בימי ראשון, אז תכננו את הביקור שלכם בהתאם.

בין אם אתם מחפשים מזכרת ייחודית, מתנה לאדם אהוב, או פשוט רוצים לטבול את עצמכם בתרבות המקומית, צ'אנדני צ'וק מבטיח הרפתקת קניות בלתי נשכחת.

תבלינים ריחניים וצבעוניים מסודרים בכלים בשוק Khari Baoli, שוק התבלינים הגדול באסיה.
תבלינים בשוק Khari Baoli, תמונה – צוות ויזה פרו

2. Sarojini Nagar

אם אתם מחפשים חווית קניות המשלבת סגנון, עלות סבירה וקצת התמקחות עם רוכלים, סרוג'יני נגר הוא היעד בשבילכם. ממוקם בחלק הדרומי של דלהי, שוק זה הוא אהוב בקרב מקומיים ותיירים כאחד, ומסיבה טובה.

התמחויות השוק:

תארו לעצמכם למצוא מותגים יוקרתיים בשבריר מהמחירים המקוריים שלהם! מחולצות טרנדיות ועד שמלות אופנתיות, השוק מציע מגוון עצום של פריטי אופנה.

שני נתיבי היצוא המתפצלים מנתיב E ראויים לציון במיוחד, ומתגאים במותגים כמו זארה ו-ASOS. וזה לא קשור רק לבגדים. דרך גרפיטי (Graffiti Lane), הממוקמת בקצה הנגדי של נתיב E, היא מקום מפלט לחובבי אופנה, המציעה שילוב של ביגוד ואביזרים מסוגננים.

אם אתם מחפשים מוצרי עור, סרוג'יני נגר הוא בהחלט המקום בשבילכם. חנויות כמו Old Tree בולטות עם מגוון נעלי העור והתיקים שלהן.

בדים וטקסטיל צבעוניים תלויים לתצוגה בשוק האופנה והטקסטיל - Sarojini Nagar
בדים ב-Sarojini Nagar, תמונה – צוות ויזה פרו

טיפים לקניות:

תזמון הוא שם המשחק בשוק סרוג'יני נגר. לקבלת המלאי "הטרי" ביותר, שקלו לבקר בימי שלישי ורביעי. ולמרות שהמחירים כבר נמוכים מאוד, אל תירתעו מהתמקחות – זה חלק מחוויית סרוג'יני נגר! לבוש צנוע ונשיאת מזומן יכולים גם להעניק לכם יתרון במשא ומתן. והכי חשוב, וודאו שיש לכם קצת מקום נוסף במזוודה – אתם תצטרכו את זה אחרי הביקור בשוק!

סרוג'יני נגר הוא יותר מסתם שוק; זהו חלל תוסס ודינמי שתופס את המהות של סצנת האופנה המגוונת של דלהי.

3. Paharganj

להיכנס לתוך Paharganj מרגיש כמו צלילה לתוך מערבולת של צבעים, צלילים וריחות. פאהרנג', המכונה לעתים קרובות רובע התרמילאים של דלהי, הוא שילוב של ישן וחדש, המסורתי והבוהמייני.

התמחויות האיזור:

Paharganj הוא מקום מפלט למי שמחפש לבוש היפי תוסס, תיקים אקלקטיים, טקסטיל עשיר, קטורת ארומטית ומוזיקה מלאת נשמה.

הקסם של השוק טמון בהיצע המגוון שלו, מחולצות הצבועות בשיטת Tie-Dye ומכנסי הרמון ועד לתכשיטי כסף מורכבים ומוצרי עור בעבודת יד. Main Bazaar Road, הממוקם מול תחנת הרכבת של ניו דלהי, עמוס בחנויות שלא רק נותנות מענה ללקוחות קמעונאיים אלא גם עוסקות בסיטונאות. עבור אלה המחפשים להוסיף מגע אישי לרכישות שלהם, חנויות רבות מציעות אפשרויות התאמה אישית, מה שמבטיח שמה שתקנו הוא ייחודי.

בשל מיקומו של בית חב"ד בדלהי, מטיילים ישראלים רבים מוצאים את עצמם בכל מקרה באיזור הזה של דלהי.

שלישיית תיקי עור בעבודת מונחים על שולחן בחנות עור בשוק ב- Paharganj
תיקי עור בחנות ב-Paharganj, תמונה – צוות ויזה פרו

טיפים לקניות:

בעוד Paharganj מציעה כמה מהמחירים הנוחים ביותר בעיר, במיוחד בהשוואה לצ'אנדני צ'וק, כדאי להיות מוכנים לאווירה הסואנת ולפעמים הסוחפת שלה. אמצו את הכאוס, אבל גם הישאר ערני ומודע לסביבתך. התמקחות היא חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה של Paharganj, אז אל תהססו לנהל משא ומתן על עסקה טובה יותר.

Paharganj הוא לא רק שוק; הוא חוויה. זה המקום שבו התרבויות מתכנסות, המקום שבו מתפתחים סיפורים, ושם כל רכישה נושאת איתה חלק מהרוח התוססת של דלהי.

4. Janpath

במרחק זריקת אבן מקונוט פלייס ההומה, Janpath מציעה חווית קניות המהווה שילוב מענג של המסורתי והעכשווי. עם מגוון הדוכנים והחנויות באיזור, ג'אנפת היא מיקרוקוסמוס של התרבויות והמלאכות המגוונות של הודו.

התמחויות השוק:

Janpath הוא שוק מגוון המתאים למגוון רחב של טעמים.

השוק הטיבטי הוא ביקור חובה, ומציע הכל, החל מציורי טנגקה מורכבים ועד תכשיטים מעוטרים. אם אתם מחפשים להוסיף קצת צבע לארון הבגדים או הבית שלכם, שוק גוג'ראטי הוא היעד שלכם, הידוע בטקסטיל הרקום התוסס שלו, בעבודת יד ובפריטי העיצוב שלו. אגף שוק הפשפשים הוא אוצר עבור אלה שאוהבים לצוד ממצאים ייחודיים ומשונים, מתכשיטי וינטג' ועד לבגדי בוהו-שיק.

תצוגה של קערות נגינה טיבטיות מונחות על שולחן בשוק הטיבטי בשוק Janpath
קערות טיבטיות בשוק הטיבטי, תמונה – צוות ויזה פרו

טיפים לקניות:

Janpath הוא מקום פופולרי, לא רק בקרב תיירים אלא גם בקרב המקומיים. מומלץ לבקר במהלך ימי חול כדי להימנע מהעומס של סוף השבוע. כמו ברוב השווקים בדלהי, התמקחות היא חלק מהחוויה.

לסיום, בזמן שאתם בשוק, אל תשכחו להתפנק עם אוכל רחוב מקומי מהדוכנים הנמצאים ברחבי השוק.

Janpath הוא מקום שבו ניתן לשקוע בתוך חוויה תרבותית. לכל דוכן ולכל פריט יש סיפור לספר, המשקף את האריג העשיר של מורשת הודו. בין אם אתם בחיפוש אחר מזכרת מושלמת או פשוט רוצים לספוג את האווירה התוססת של השוק, Janpath מבטיח מסע מעשיר ומהנה.

5. Khan Market

חאן מרקט, הוא ככל הנראה אחד השווקים האלגנטיים ביותר בדלהי, הוא שילוב של תחכום ומסורת. מיקומו המרכזי והאווירה היוקרתית הופכים אותו למועדף בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

התמחויות השוק:

שוק חאן ידוע בזכות בוטיקי האינדי ומגוון החנויות שלו. קונים יכולים למצוא שם חנויות לממכר מוצרים אורגניים, ספרים, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

השוק ידוע במיוחד בחנויות הבוטיק שלו המציעות מוצרים ייחודיים ואיכותיים, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור מי שמחפש משהו ייחודי. בין אם אתם מחפשים את מגמות האופנה האחרונות, אומנות ייחודית או מוצרי יופי אורגניים, בחאן מרקט תוכלו למצוא הכל.

טיפים לקניות:

בעוד ששוק חאן מציע חווית קניות שלווה בהשוואה לבזארים ההומים של דלהי, מומלץ לבקר במהלך ימי חול כדי להימנע מהקהל בסוף השבוע. השוק מוקף גם בשפע של בתי קפה ומסעדות, מה שהופך אותו למקום מושלם להירגע ולתדלק אחרי מסע קניות.

בזמן שאתם בשוק, אל תשכחו ללכת לאיבוד ברחובות הצדדיים של השוק, מכיוון שהם מכילים לעתים קרובות אבני חן נסתרות שכדאי לגלות.

מסיימים את מסע הקניות – פניני הקניות של דלהי

דלהי משלבת בצורה חלקה את ההיסטוריה העשירה שלה עם התוסס של הזמן המודרני, ומציעה חווית קניות מגוונת ושובת לב כאחד.

מהרחובות התוססים של צ'אנדני צ'וק ודוכני האופנה של סרוג'יני נגר ועד לבוטיקים האלגנטיים של שוק חאן, העיר עונה על גחמותיו ורצונותיו של כל קונה. בין אם אתם מחפשים עבודות יד מסורתיות, מגמות האופנה האחרונות או מזכרות בלתי נשכחות, השווקים של דלהי מציגים את המגוון התרבותי והאמנותי העצום של הודו.

כשאתם בבירה ההודית עם מוכנות לחקור ולגלות (ועם הויזה האלקטרונית האלקטרונית להודו כמובן), בואו נצלול אל מוקדי הקניות הללו ונאסוף יחד אוצרות שמהדהדים את מהות העיר המדהימה הזו.

התכוננו להרפתקת קניות בלתי נשכחת!

שתפו עכשיו