סצנת האומנות בקולקטה: מדריך לתערוכות והגלריות בקולקטה

גלריית אומנות בקולקטה - תמונות ופסלים
גלריית אומנות בקולקטה - תמונות ופסלים

בין אם אתם חובבי אמנות מודרנית או חובבי היסטוריה המתעניינים בסגנונות מסורתיים, קולקטה היא המקום לכל מי שמתלהב מעולם האמנות.

עיר תוססת זו משופעת במאות שנים של היסטוריה ותרבות, וסצנת האמנות העכשווית שלה משגשגת. עם עשרות גלריות וחללי תצוגה, קולקטה היא היעד המושלם עבור חובבי אמנות חדשים ומנוסים כאחד.

אז אם אתם מתכננים טיול לקולקטה או אם אתם כבר נמצאים שם, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולחקור כמה מהגלריות והתערוכות הטובות ביותר שהעיר הפנטסטית הזו מציעה.

Genesis Art Gallery

ממוקמת בעיר התוססת של קולקטה, Genesis Art Gallery היא אחת הגלריות המובילות לאמנות בהודו.

עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בעולם האמנות, גלריה זו הציגה מגוון רחב של אמנות הודית עכשווית לאמנים מבקרים ואורחים מוערכים אחרים.

בין אם אתם חובבי אמנות או פשוט מחפשים חוויה תרבותית ייחודית, Genesis Art Gallery צריכה להיות בראש הרשימה שלכם.

עם יצירות של אמנים מוכשרים כמו Rameshwar Broota, Ram Kinker Baij, Isha Mahammed ורבים אחרים, אנחנו משוכנעים שכל אחד יוכל למצוא משהו לטעמם בגלריה המדהימה הזו.

אז למה אתם מחכים? בקרו ב-Genesis Art Gallery עוד היום ותחוו בעצמכם את נפלאות האמנות ההודית!

  • כתובת: 8B, Middleton St, Park Street area, Kolkata, West Bengal 700071, India
  • שעות פתיחה: שני-שישי: 11:00-18:00; שבת: 11:00-14:00; ראשון: סגור
  • אתר

Experimenter Gallery

Experimenter היא גלריית אמנות מודרנית וחדשנית שנוסדה בשנת 2009 על ידי Prateek ו- Priyanka Raja בקולקטה.

גלריה זו מאתגרת את הסטטוס קוו בגישה החדשנית שלה לפרקטיקה של אמנות עכשווית. היא מנסה לפרוץ את הגבולות של מה שאפשר לעשות באומנות.

גלריית Experimenter, הממוקמת בבניין ישן ב-Gariahat עם תקרות נישאות בגובה 12 מטר, היא החלל המושלם להצגת יצירות אמנות מרגשות ומעוררות מחשבה.

החלק המרכזי של הגלריה הוא אזור שקוע קטן – ששימש בעבר כחצר של הבניין המקורי – שהפך למקום פופולרי עבור מיצבים ומופעים.

המרחב הייחודי הזה הוא באמת ניסיוני ודוחף את הגבולות ללא הרף.

כל אלה הופכים אותה לאחת מגלריות האמנות שחובה לבקר בהן בקולקטה, אז אם אתם מחפשים משהו חדש ומרגש, בקרו ב-Experimenter בזמן הביקור שלכם בעיר.

Masters Collection Art Gallery

מחפשים חווית אומנות מרגשת וייחודית? גלריית Masters Collection היא בדיוק המקום שחיפשתם.

זוהי גלריית אמנות שבסיסה בקולקטה אשר מציגה את יצירותיהם של אמנים הודים מוכשרים כבר למעלה משני עשורים.

ב-Masters Collection, המטרה העיקרית היא לקדם ולהציג את הטוב ביותר באמנות ההודית. בין אם אתם מתעניינים באמנות הודית עכשווית או מודרנית, יש להם מה להציע לכל חובב אמנות בעל אבחנה.

עם התמקדות באמנים מכל פינות הודו, הגלריה שלהם מציגה מגוון רחב של ציורים ויצירות אחרות שבאמת לוכדות את המהות של היצירתיות ההודית והכישרון האמנותי.

אז אם אתם מחפשים חווית אמנות אותנטית ומרתקת, הקפידו לבקר היום Masters Collection Art Gallery. אנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו!

Akar Prakar Gallery

ב-Akar Prakar, תמצאו מרחב לייצוגים ילידיים מאמנים הודים מודרניים ואמנים עכשוויים העוסקים בהיסטוריה טרנס-תרבותית באמצעות שיתופי פעולה עם מוזיאונים ואוצרים בינלאומיים.

במהלך השנים, גלריה חדשנית זו השתתפה בתערוכות אמנות רבות במוסדות ומוזיאונים ידועים ברחבי העולם, כולל הביאנלה ה-8 בברלין, דוקומנטה 14 ושבוע אסיה ניו יורק 2020.

בין אם אתם חובבי אמנות מושבעים או סתם מחפשים חוויה תרבותית מהנה, Akar Prakar שווה ביקור.

אז למה שלא תעברו בגלריה בביקור הבא שלכם בקולקטה ותחקרו את כל מה שיש לגלריה המדהימה הזו להציע?

Aakriti Gallery

מאז הקמתה לפני למעלה מעשור, גלריית Aakriti נמצאת בחזית הצגת האמנות המודרנית והעכשווית בהודו.

גלריה לאמנות זו מילאה תפקיד מרכזי בהבאת אמנות הודית לשוק העולמי. אירוח סדנאות, מחנות אמנות, תוכניות אירוח וסמינרים כדי לקדם ולחגוג את העולם התוסס של האמנות ההודית העכשווית.

אם אתם חובבי אמנות שמחפשים חוויה מיוחדת במינה, עליכם לבקר ב-Aakriti Gallery. מוסד מוביל זה ידוע בתצוגות הראווה המדהימות שלו של אמנים מתפתחים ומבוססים כאחד, כל יצירה בגלריה נבחרה בקפידה כדי להדגיש נושאים וסגנונות ייחודיים.

כיום, גלריית Aakriti פועלת מתוך קולקטה, ומציגה את התערוכות שלה ברחבי הודו. בין אם אתם מחפשים יצירות נועזות שמאתגרות את נקודת המבט שלכם או יצירות עדינות הלוכדות רגשות עדינים, בגלריה Aakriti בטוח יש משהו שיעורר את העניין שלכם.

אז למה שלא תגיעו לשם בביקור הקרוב בקולקטה ותפנקו את עצמכם בהרפתקה אמנותית בלתי נשכחת?

אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטערו על זה!

Emami Art

אם אתם מחפשים מרחב שבו תוכלו לחקור ולעסוק בכמה מיצירות האמנות החדשניות ופורצות הדרך בהודו, גלריית Emami היא בדיוק המקום בשבילכם.

גלריה מובילה זו עמדה בחזית הייצור התרבותי בהודו, דוגלת בחומר מודרני, עכשווי והיסטורי כאחד. הגלריה מתהדרת בתוכניות ואירועים שונים ונשארת נאמנה לערכיה על ידי התמקדות בגישה לעתיד קדימה החוקרת רעיונות מורכבים ורב מימדיים.

בין אם אתם אמנים מתחילים המחפשים השראה או שאולי אתם חובבי אומנות מבוססים המעוניינים לחקור טריטוריות אמנותיות חדשות, Emami Art הוא המקום להיות בו.

בקרו בגלריית Emami וראו מדוע הגלריה הזו נחשבת מאוד בעולם האמנות!

Ahuja Museum of Arts

במוזיאון Ahuja לאמנויות תוכלו למצוא מבחר ייחודי של יצירות אמנות מרחבי העולם. ממוקם בקולקטה היפה, מוזיאון פרטי זה מכיל את האוסף האישי של חובב האמנות והאספן S.D. Ahuja. עם למעלה מ-2000 יצירות של יותר מ-250 אמנים, המוזיאון מציג 300 ציורים מדי שנה בתערוכות מתחלפות הכוללות 50 יצירות בכל פעם.

ביקור ב-Ahuja Museum of Arts הוא תמיד חוויה בלתי נשכחת, יחד עם ההאוסף אשר החל לפני למעלה מ-30 שנה ומאז גדל בהתמדה. הוא כולל יצירות אמנות מהודו, אסיה ומחלקים אחרים של העולם.

אז, אם אתם מחפשים מוזיאון לאמנות שמציע משהו שונה, הוסיפו את Ahuja Museum of Arts לרשימה שלך!

Gallery Sanskriti

ב-Gallery Sanskriti תמצאו אוסף מרשים של אמנות הודית מודרנית, החל מציורים מסורתיים ועד מיצבים חדשניים.

גלריה מפורסמת זו, שהוקמה בשנת 1990 בקולקטה, מוכרת בשל מחויבותה לתמוך באמנים ולהציג את עבודותיהם.

במהלך השנים, Gallery Sanskriti ארגנה מאות תערוכות, סדנאות ומכירות פומביות בערים ברחבי הודו ובמקומות בינלאומיים כמו ניו יורק, לונדון, שנגחאי ודובאי. באמצעות תמיכתה במגוון רחב של סגנונות וגישות אמנותיות, Gallery Sanskriti מכירה ביצירתיות ובחזון של אמנים בכל שלבי הקריירה שלהם.

בין אם אתם חובבי אמנות ותיקים או רק מתחילים את המסע האמנותי שלכם, הגלריה הזו היא המקום שבו כל אחד יכול למצוא השראה ולחקור את האפשרויות האינסופיות של האמנות.

אז אם אתם מחפשים מרחב מרגש ודינמי לחקור את העולם הפנטסטי של האמנות המודרנית, גלריה סנסקריטי היא בדיוק המקום בשבילכם!

מחשבות אחרונות על סצנת האומנות השוקקת של קולקטה

אם אתם חובבי אמנות המבקרים בקולקטה או סתם מחפשים משהו לעשות ביום גשום, אנחנו ממליצים לכם בחום לבקר בכמה מהגלריות והתערוכות הייחודיות של העיר.

זוהי דרך מצוינת לתמוך באמנים מקומיים וללמוד עוד על התרבות ההודית. ומי יודע? אולי אפילו תמצאו את האמן החדש האהוב עליכם.

ואם אתם עדיין בשלבי תכנון הנסיעה להודו, אנחנו בויזה פרו נעזור לכם להנפיק אשרה להודו. עם ויזה פרו מנפיקים ויזה אלקטרונית להודו במחיר הזול בישראל.

ולסיום, אם אתם חובבי אומנות אמיתיים, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך שלנו לסצנת האומנות במומבאי.

שתפו עכשיו