8 מסעדות בקולקטה שאתם חייבים לנסות

מנה של ביריאני צמחוני
מנה של ביריאני צמחוני

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית יוצאת דופן, עליכם לבקר בכמה מהמסעדות הפחות מוכרות של קולקטה.

המוסדות הללו מציעים מאכלים שונים, מקלאסיקות הודיות ועד מאכלים מודרניים בינלאומיים. אז בין אם אתם במצב רוח לקארי חריף או לארוחה איטלקית דשנה, אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא משהו לטעמכם.

והכי טוב, המסעדות האלה יחסית לא מוכרות ומתויירות, כך שתוכלו ליהנות מהן בלי ההמונים הרגילים.

אז הכינו את התיאבון שלכם וצאו לחקור כמה מהמסעדות הטובות והפחות מוכרות של קולקטה.

1. Oh! Calcutta

אם אתם מחפשים חווית אוכל פנטסטית, מסעדת Oh! Calcutta היא בדיוק בשבילכם. קבוצת המסעדות הזו מציעה מטבחים אותנטיים שונים מרחבי העולם, וכולם טעימים.

ב-Oh! Calcutta יטפלו בכם היטב אם יש לכם חשק למטבח להודי, סיני, איטלקי או כל דבר אחר.

ואם אתם דואגים מכך שלא תוכל למצוא משהו שתאהבו, אתם יכולים להיות רגועים – עם שמונה מטבחים שונים עטורי פרסים המוצעים, יש משהו לכולם. אז למה שלא תתנו ל-Oh! Calcutta הזדמנות? אנחנו בטוחים שלא תתאכזבו.

2. La Cucina

La Cucina הוא המקום המושלם ליהנות מארוחה טעימה ולחוות מטבח איטלקי אותנטי.

המסעדה מציעה מגוון רחב של יינות ומנות איטלקיות אותנטיות, שכולן מוכנות בתחכום והקפדה. בנוסף, האווירה העכשווית של המסעדה מספקת אווירה חמימה ומזמינה לסעודה.

La Cucina זוכה להכרה במצוינותה על ידי מספר פרסים יוקרתיים, כולל פרס מדריך האוכל של טלגרף למצוינות ופרסי האוכל 2018 למסעדה האיטלקית הטובה ביותר בעיר. השבחים הללו הם עדות לאוכל הטעים ולחוויית האוכל המצוינת שמציעה La Cucina. אם אתם מחפשים חווית אוכל יוצאת דופן, בדוק את La Cucina!

3. Barbeque Nation

אם אתם מחפשים מזנון טעים ובמחיר סביר בעיר, Barbeque Nation היא כנראה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

המסעדה מציעה מגוון רחב של בשרים, ירקות, רטבים ותבלינים, Barbeque Nation הוא המקום המושלם להרכיב מנות המותאמות אישית לכם.

ועם הקונספט של "אכול כפי יכולתך" שלהם, אתם יכולים ליהנות מכמות נאה של אוכל, מבלי לשבור את הכיס. יתרה מכך, Barbeque Nation הוכרה על ידי מבקרים ובלוגרים כאחת המסעדות הטובות ביותר לעבוד בהן, כך שתוכלו להיות בטוחים שיטפלו בכם היטב בזמן שאתם אוכלים.

אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לאיזה ברביקיו מיושן וטוב, בדקו את Barbeque Nation.

4. 6 Ballygunge Place

6 Ballygunge Place בולטת מבין המסעדות הטובות ביותר בקולקטה. המסעדה נחשבת לחלוצת האוכל הבנגלי בעיר מאז 2003.

המסעדה ידועה בזכות המרכיבים המובילים שלה, כלי האוכל, הסכו"ם וצוות השירות המומחה שלה. חוויית הארוחה ב-6 Ballygunge Place היא מיוחדת במינה ונהנו ממנה דמויות בולטות כמו ברט לי, רישי קאפור, אשה בהונסל, סוראב גנגולי, נסירודין שאה, דיליפ קומאר וסאירה באנו, טווינקל חאנה ו-שאן בין היתר.

בנוסף לפרסים וההכרה של המסעדה ע"י ארגונים מוערכים כמו לונלי פלאנט, נשיונל ג'יאוגרפיק ואמריקן אקספרס, 6 Ballygunge Place היא גם החנות הקמעונאית הראשונה בהודו שרשמה את כתובתה כסימן מסחרי.

אם אתם מחפשים חווית אוכל בנגלית אותנטית, 6 Ballygunge Place היא בדיוק המקום בשבילכם. אנחנו מתחייבים שלא תתאכזבו!

5. ThreeSixtyThree°

מחפשים אפשרות לסעודה אופנתית לאורך כל היום בקולקטה? ThreeSixtyThree° היא המסעדה בשבילכם!

מסעדה מסוגננת זו מציעה מטבחים עולמיים שנאצרו במיוחד, לרבות מנות אירופאיות, אסייתיות, הודיות ויפניות המבושלות בלייב בתנור עצים.

נסו קינוח עוגת חלב בעבודת יד או מיצים בכבישה קרה אם מתחשק לכם משהו מתוק. אל תחמיצו את מזנון ארוחת הבוקר הנהדר, ארוחות הצהריים מהמטבח העולמי והבראנץ' המפואר של יום ראשון!

בנוסף, המסעדה מתהדרת בשף יפני מומחה שמציג סושי, סשימי ותפריט יפני שנבחר במיוחד.

את כל זה משלימים נוף מדהים של הבריכה ועצי הדקל בחצר המרכזית. תשומת הלב האינטואיטיבית של המסעדה והעובדים בה לצרכים שלכפ תהפוך את חווית האוכל במקום למהנה עוד יותר.

אז קדימה בקרו ב-ThreeSixtyThree° היום!

6. Dum Pukht

Dum Pukht היא מסעדה המציעה את מיטב ההיצע ממטבחים ברחבי אסיה.

Dum Pukht הוא מקום נהדר לאכול בו מכיוון שהוא מציע מאכלים שונים מכל רחבי אסיה. הזמינו מקום במסעדה, באחד מבתי התה הרבים הממוקמים ליד הבריכה, כדי לחוות רגעים נהדרים של ביחד, עם מישהו אהוב.

בר המסעדה הוא המקום המושלם לבלות ולצחוק עם חברים. אם אתם מחפשים חווית אוכל אסייתית פנטסטית, Dum Pukht הוא המקום בשבילכם!

אתם יכולים לנסות משהו חדש בכל פעם שאתם מבקרים במקום, ובטוח תמצאו משהו שתאהבו. האווירה גם חביבה ומזמינה, כך שזה מקום מצוין ליהנות מארוחה עם חברים או משפחה.

7. Souk

אם אתם מחפשים חווית אוכל טעימה ואקזוטית, תרצו לבדוק את Souk בטאג' בנגל.

מסעדה זו מפורסמת במאכלים הים תיכוניים והמזרח תיכוניים שלה ומציעה מסע קולינרי ייחודי. עם עיצוב עכשווי ומטבח תיאטרלי, Souk היא יעד לסעודה שאסור לפספס. וכמובן, האוכל פשוט מעולה.

ב-Souk תמצאו הכל, החל מטאג'ינים מרוקאים ועד קבבים יווניים ועד פידה טורקי. ואל תשכחו את הפול המצרי והחומוס! בין אם אתם מחפשים ביס מהיר או ארוחה נינוחה, מסעדת Souk הנמצאת במלון Taj Bengal בקולקטה, אנחנו משוכנעים שתמצאו משהו בשבילכם.

8. Mirch Masala

Mirch Masala היא המקום המושלם עבורכם אם אתם רוצים חווית אוכל הודית טעימה ואותנטית. המסעדה שוכנת בתוך תפאורה בסגנון הודי, וכוללת עצים מרתקים ושמים כחולים מעל.

שולחנות עץ וספסלי צ'רפאי (ספסלים קלועים) יוצרים אווירה נינוחה ונוחה – אווירה מושלמת להנאה מארוחה עם המשפחה או החברים.

כמה מנות פופולריות המוצעות כוללות Paneer Lababdar, Paneer Tawe Ka, Reshmi Kabab ו-Murgh Makhani (סוג של באטר צ'יקן).

לקינוח, נסו את הגולאב ג'אמון או הג'לבי הלוהט. לא משנה מה תבחרו, בטוח שתהנו מארוחה נהדרת ב-Mirch Masala.

מחשבות אחרונות על המסעדות בקולקטה

קולקטה היא עיר יוצאת דופן, שלעתים התיירים הישראלים פוסחים עליה.

אם בכל זאת בחרתם לטייל בעיר המדהימה הזו, המושפעת כל כך מהקולוניאליזם ששלט בהודו, אלה כמה מהמסעדות הטובות יותר בעיר שאסור לכם לפספס.

אנחנו יודעים שלפעמים אנחנו התרמילאים מעדיפים לאכול בזול בדאבה ברחוב, אבל אנחנו ממליצים לפחות לבקר במסעדה אחת או שתיים מהרשימה, אם אתם מבקרים בקולקטה.

שתפו עכשיו